Autor Thema: G i g l e  (Gelesen 6853 mal)

schnouz

  • Gast
G i g l e
« am: 30. März 2013 22:27 »
G i g l e , G i g l e  nume G i g l e
Gredi abe i d'Nati B
I chotze nume no
Weme so blöd isch hetme nüt angers verdient!!!!!!!!!!!!!!!
« Letzte Änderung: 30. März 2013 22:33 von schnouz »

adelante

  • Newbie
  • *
  • Beiträge: 42
    • Profil anzeigen
Antw:G i g l e
« Antwort #1 am: 30. März 2013 22:34 »
G i g l e , G i g l e  nume G i g l e
Gredi abe i d'Nati B
I chotze nume no

nume ruhig Schnouz. bloss kei härzinfarkt ufläse. am schluss wird es ja doch no guet cho. do dervo bin ig überzügt  8)  blibe

jonny

  • Hero Member
  • *****
  • Beiträge: 517
  • Du bist verantwortlich für Dein Glück!
    • Profil anzeigen
Antw:G i g l e
« Antwort #2 am: 30. März 2013 22:47 »
Schnouz het rächt!!!!!weme so futz dumm isch u uf sone dämlichi art u wis verliert,het ir nati a nüt verlore!!!!

schnouz

  • Gast
Antw:G i g l e
« Antwort #3 am: 30. März 2013 22:56 »
Claudio  Moggi verletzt Assaoui verletzt di Pumpi Mclean immer ufem  Bitz wesi a chrützblöde kassiere
aber mi bringt dä immer u immer wider.
O we dä a gäube  Heum ufem Gring het, weis no hüt did warum, dä isch bim 3:3wider zrüggbummlet wisne nüt agieng.
Hami no geng nid erhout.
« Letzte Änderung: 30. März 2013 23:01 von schnouz »

Mary

  • Newbie
  • *
  • Beiträge: 14
    • Profil anzeigen
Antw:G i g l e
« Antwort #4 am: 30. März 2013 23:06 »
Armer Schnouz !
 
So, jetzt hab ich dir noch etwas zur Beruhigung:
 
Da fährt einer mit seinem Sportwagen an die Tankstelle und  macht den Kofferraum auf. Darin sitzen 10 Pinguine!
Sagt der Tankwart: "Mann, bist du wahnsinnig, mit denen musst du in den Zoo!"
"Aha" meint der andere.
Am nächsten Tag fährt er wieder hin, öffnet wieder den Kofferraum und drin sitzen 10 Pinguine mit einer Badekappe auf dem Kopf!
"Ja das gibts doch nicht! ruft der Tankwart! "jetzt hab ich dir doch gesagt, du sollst mit denen in den Zoo!"
"Ja, da waren wir gestern! Es hat ihnen super gut gefallen! Heute gehen wir in die Badi!"
 
So und nun kombiniere: Die Lakers gehen baden! Und ich werde dabei sein!
 
Abhaken, auf einen Berg klettern und "Scheisse" schreien!
 
Viel Spass beim Eier suchen und Frohe Ostern!

schnouz

  • Gast
Antw:G i g l e
« Antwort #5 am: 30. März 2013 23:16 »
Da kann mich kein Mensch mehr beruhigen.
Blöder als die Tigers kann man einen Saisonabschluss nicht verblöden.
Und das schreit förmlich wie bereits erwähnt nach Nati BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB!

Blattlaus

  • Sr. Member
  • ****
  • Beiträge: 499
    • Profil anzeigen
Antw:G i g l e
« Antwort #6 am: 31. März 2013 00:33 »
Schade, diese Niederlage.
Man muss aber auch anerkennen, dass Rappi - abgesehen von fragwürdigen Fouls - eine gute Partie spielte.
Einige sind läuferisch einfach besser als das Gros der Tigers und deshalb immer für ein Tor gut. Die Defensive hat bei den Zoobuben auch etwas besser geklappt.


Lichtblicke waren für mich Lardi, Lüthi, Froidevaux, Brunner und natürlich Giova ...


Bin überzeugt, dass wir am Obersee das Finale dennoch für uns entscheiden können.



Wir brauchen einen guten Trainer, einen guten Goalie und ein gutes Powerplay ...

gavina62

  • Full Member
  • ***
  • Beiträge: 111
    • Profil anzeigen
Antw:G i g l e
« Antwort #7 am: 31. März 2013 15:57 »
Claudio  Moggi verletzt Assaoui verletzt di Pumpi Mclean immer ufem  Bitz wesi a chrützblöde kassiere
aber mi bringt dä immer u immer wider.
O we dä a gäube  Heum ufem Gring het, weis no hüt did warum, dä isch bim 3:3wider zrüggbummlet wisne nüt agieng.
Hami no geng nid erhout.


Jo schnouz aber üse Capitan der Pelltier isch nit besser hät är nämlich im agriffs dritu der pögg zrugg i d verdeidigung hingere gspielt  anstatt s 4 :2 z suechä hätte si s 3:3 au nit übercho. und i der verlängerig het är der pögg au wider sau blöt verlore was nochene zum siegesträffer für d rappi gfüehrt het.

schnouz

  • Gast
Antw:G i g l e
« Antwort #8 am: 31. März 2013 17:53 »
Cha eifach das 3 . Gou wo Rappi ir letschte Minute schiesst immer no nid verdoue.
Was hei die sech derbie däicht wosi no hei wöue z'vier zu zwöi ga mache, dr Pögg verlore hei u nächär nid mit auer Chraft zrügggsecklet si?
Das isch as Müsterli vor erste Linie gsi mit dem Mclain, däm Pelletier u Moser Simu.
Wesi de i d'Nati B abstige, chunnt mer de immer wider dä Schissdräck i Sinn!
Si nume as  Fädeli vom Saisonänd awäg gsi.
Aber mittlerwile muesmi äuä dermit abfinde. Di si eifach z'blöd derzue!!!!!!!!!!!!!
Nati B mir chöme!!!!!!!

mighty

  • Jr. Member
  • **
  • Beiträge: 76
  • ...die Hoffnung stirbt zuletzt!
    • Profil anzeigen
Antw:G i g l e
« Antwort #9 am: 2. April 2013 09:44 »
Hani ou müeh gha drmit, dass me nachem 3:2 nid eifach hinger ine steit u luegt, dr Bögg einfach die 90sec nochli z'beschäfftige u Rappi usem Drttu use z'haute... Hätte eifach ume bruche Boxplay z'spiele... de häts glängt...
Oder wenigschtens warte, bis der Aebischer usem Gou isch... denn häte si de no chönne probiuere, s 4:2 z'mache... aber äbe... weti u häti si jetz nüm kreativ... jetz müese mr bim HCL wieder Grössi zeige. Dr Donnschti wird nis dr Wäg wiese, womr wärde müese go.